sunnuntai 20. toukokuuta 2012

Täydellistä kiharaa etsimässä


Olen pitkään etsinyt kiharrinta, jolla saisi tehtyä huolettomat suuret laineet/kiharat, jotka pysyvät hiuksissa. Oma hiuslaatu on sellainen, että yleensä tehty kihara latistuu ja suoristuu jo muutaman tunnin jälkeen. Suoristusraudalla olen tähän mennessä saanut parhaimmat kiharat, mutta silläkin saan tehtyä hyvät isot kiharat vaan toiselle puolelle päätä. En ilmeisesti osaa kääntää suoristusrautaa toisella kädellä oikein päin, että kiharoista tulisi samanlaiset molemmille puolille.

Yhden kaverini ihania suuria kiharoita olen ihaillut jo jonkin aikaa. Hän kertoi tehneensä kiharat Remingtonin kiharrussauvalla. Sauvasta olin myös lukenut täältä: Salainen ase pehkotukan takana ja täältä. Pitihän se käydä ostamassa itselle jos sillä vaikka onnistusi. Nyt olen kahtena kertana harjoitellut ja ei oikein vielä luista sen täydellisen kiharan teko. Jonkinlaista lainetta saan aikaan ja muutaman oikein kivankin kiehkuran, mutta täytyy vielä mennä kaverin luokse tukiopetukseen. Pitää sitten ottaa kuvia lisää jos opin tekemään kunnon kiharat. Ponnariin sai ainakin kivasti muhkeutta nopeasti tehtyä. Mies kyllä kuvaa ottaessa sanoi, että " Mistä mun piti ottaa kuva kun tuo sun tukka ainakin on aika sotkussa"=) Että ehkä harjottelen vielä vähän lisää=)
Siskon hiuksilla harjoittelin tänään, aika loivaa lainetta sain edelleen tehtyä, en vieläkään niitä muhkeita kiharoita.
Sauvan mukana tulee kätevä hansikas, jotta säästyy sormien polttamiselta. Onko kellään kokemusta kiharoiden teosta kyseisellä sauvalla?

Tässä vielä pari kuvaa siskon minulle tekemistä kiharoista, onnistui huomattavasti paremmin kuin oma yritys. Katsotaan kauanko kiharat kestävät hiuksissa hyvinä.



2 kommenttia:

  1. Minulta löytyy tuo sama kiharrin! Se vaati muutaman harjottelu kerran, että ymmärtää miten sillä saa kunnon kiharat. Mulla ainakin pysyy hiuksissa kauan sauvalla tehdyt kiharat, jopa ilman lakkaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eli harjoittelua kannattaa jatkaa=) Kaverinkin sanoi samaa, että hiukset pysyivät hyvin kiharalla ilman hiuskiinnettä. Itsehhän en käytä oikeastaan koskaan hiuskiinnettä. En edes omista sellaista tällä hetkellä.

      Poista