tiistai 10. huhtikuuta 2012

Burberry & Mulberry






Kuvat: www.mulberry.com, fi.burberry.com/store/
Nämä kolme huivia on toivelistalla. Ylimmäinen Burberryn iso huivi on ihan ykköstoiveena, siitä oon haaveillut jo kauan. Kakkosena olisi Mulberryn paksumpi huivi ja kolmosena (ehkä vähän ylimääräisenä toiveena=) olisi Burberryn ohut silkki huivi. Kaikki kolme huivia aivan ihania, kuinkahan paljon mulla on jo näitä toivelistoja. Enkä usko, että listat on ihan heti loppumassa, toisin kuin rahat=)

6 kommenttia:

  1. Mä olen himoinnut valkoisella pohjalla tuota Burberryn ekaa huivia. Ei ole tullut sitten hankittua kun onhan sillä kuitenkin hintaa aika paljon. Mulberryn villahuivista haluaisin sen beigen version. Niinpä niin, mitähän en haluaisi.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hinta kyllä kirpaisee=/ Vaikka toisaalta kuinka usein sitä tulee hankittua edullisempia huiveja, jotka nyppyyntyy käytössä todella nopeasti. Tuon laatuisen huivin luulisi kestävän käytössä. Minäkin voisin ottaa noista eri värejä jos raha ei olisi esteenä=) Nettisurffailu on kyllä petollista kun alkaa haluta vaikka mitä=)

      Poista
  2. Täällä kans yksi suuri Burberry-fani!!! Seuraavaksi hankinnassa on juurinkin silkkihuivi kesää vasten.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Burberryn huivit on kyllä ihania, samoin monet laukut ja erityisesti trenssit=) Meenaatko tilata silkkihuivin suoraan Burberryn sivuilta vai hankitko jostain muualta?

      Poista
  3. Juu netistä olen tähän mennessä tilaillut. :) Toimitus alle viikossa! Ainakin Ruotsiin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei, mitenkähän mä maltan olla tilaamatta=) Luottokortteja ei pitäis olla olemassa=)

      Poista