torstai 22. maaliskuuta 2012

A-kirjain




Ostin pikkusen huoneeseen A-kirjaimen. Sinooperistä löytyi ja maksoi vaivaiset 4e=) En tiedä vielä jääkö se valkoiseksi vai maalaanko sen mustaksi.

Asiasta toiseen olin tiistaina kaupungilla jonottomassa hissiin vaunujen kanssa. Ohi käveli mummo ja me ei todellakaan oltu sen tiellä mitenkään vaan odotettiin hissiä sivumalla. Mummo rupesi sitten huutelemaan, että noita kakaroita on kaikkialla. Hän käytti vähän rumempaa kieltä, mitä en tänne viitsi kirjotella=) Enkä tiedä tarkoittiko kakaroilla minua vai pikkusta, oletin että vauvaa=) No huutelu ei riittänyt vaan mummo alkoi lyömään minua käsilaukulla selkään! Itse siinä ei oikeen osanut reagoida mitenkään kun tuli niin puskista koko tilanne=) Ilmeisesti huono päivä mummolla. Mummo siitä lähti aika nopeasti ja me jäätiin ystävän kanssa ihmettelemään. Kaikenlaisiin tilateisiin sitä joutuu.

Odottelen kovasti huomista kun lähdetään pikkusen kanssa mun vanhempien luokse pidennetylle viikonlopulle. Saa vähän hoitoapua ja mun vanhemmat näkee pikkusen pitkästä aikaa. Niillä on ollu sitä kova ikävä ja soittelevat molemmat, että mitä sille kuuluu ja mitä se osaa. Mietin juuri, että millonkahan oma äiti on viimeksi kysynyt mitä minulle kuuluu=) Aina kun soitellaan puhutaan vaan pikkusesta, sellasta se isovanhemmuus vissiin on=)

Kauhean vaikea itselle jotenkin aina kirjoittaa pojasta sanalla pikkunen vaikka ajattelin, etten tässä blogissa käytä pojan oikeaa nimeä. Mutta taidanpa alkaa käyttämään eli pojan nimihän näkyy ylläolevasta kuvastakin, on aikasemminkin jo vilahtanut kuvissa=)





2 kommenttia:

  1. Huh, huh..olipahan mummo...mulla ei vastaavanlaista kokemusta, yleensä mummot hymyilee lapsille ja tulee lepertelemään jotakin...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei mullekkaan ennnen ollu mitään vastaavaa tapahtunut=) Oltiin kyllä aika ihmeissään. Tämä mummo ei ilmeisesti oikein pitänyt vaunujen kanssa liikkuvista äideistä=/

      Poista